Aangekomen! - Reisverslag uit Manly, Australië van Marije Noorloos - WaarBenJij.nu Aangekomen! - Reisverslag uit Manly, Australië van Marije Noorloos - WaarBenJij.nu

Aangekomen!

Blijf op de hoogte en volg Marije

21 Maart 2014 | Australië, Manly

Hi mate, mijn eerste berichtje vanuit Australië! Voor mijn gevoel is schiphol al wel weken geleden maar ik ben hier nu pas twee dagen. Echt bizar! Na het afscheid met familie en het kennismaken met de groep gingen we dinsdag om 13.20u de lucht in. Een 36 uur durende reis: eerst naar Bangkok, toen naar Taipei en vervolgens na een tussenstop van 10u door naar Sydney. Lokale tijd bij aankomst: donderdag 11.30u. Op het vliegveld werden we opgehaald door Mathijs. Eerst liepen we een rondje door Sydney. Weten jullie dat 60% van de mensen die we tegenkwamen aan het hardlopen of iig aan het sporten waren? Misschien toch tijd om mijn voornemen om een keer te sporten uit te gaan voeren.. Na een flitsbezoek aan het Opera House liepen we door naar de ferry. Een half uurtje op de boot, nog een kwartiertje lopen langs het strand kwamen we aan bij ons hostel in Manly voor de komende vier nachten. Het hostel is heel leuk en gezellig, 10 minuten buiten zitten en iedereen heeft zich al je voorgesteld en knoopt een gesprek aan. Na wat regelzaken ging de bbq aan en daarna naar een kroeg. In Nederland zal je het niet snel zien maar je wordt hier in een kroeg buiten gezet als je dronken bent/er dronken uit ziet. Anyway, ze zeiden al dat we waarschijnlijk erg vroeg wakker zouden zijn ivm jetlag. Ik werd inderdaad om 4.45u al wakker maar nog wel doorgeslapen tot half 8. Vandaag naar Sydney vertrokken voor regelzaken (bank- en verzekeringszaken enzo). Het was veeel lopen maar dus ook wel weer veel gezien. Vanavond pizza wezen eten met de groep en in het hostel nog wat gedronken. Morgen gaan we naar de Blue Mountains en maandag surfen. De groep is in ieder geval erg gezellig en ook echt een groep. En ik denk dat ik ook wel kan wennen aan het heeerlijke weer hier! Na maandag gaat iedereen zijn eigen weg dus dan zal het avontuur écht gaan beginnen. Ik ben benieuwd, ik probeer jullie op de hoogte te houden. Ik ga nu slapen en voor jullie: fijne dag!

Liefs Marije

  • 21 Maart 2014 - 12:39

    Alwin:

    Hey marije!

    Leuk om te lezen dat het goed gaat! De mensen met wie je reist maken je vakantie!

    Geniet nog en tot laterrrrrrrr

  • 21 Maart 2014 - 12:48

    Roos:

    Zooo bizar dat je aan de andere kant vd wereld zit haha! Goed dat ze je de kroeg uit zetten als je dronken bent/er uit ziet.. Kan je ook niet te laat komen op je werk, oh wait.. je bent keihard op vakantie! Geniet ervan!!!

  • 21 Maart 2014 - 16:34

    Esther:

    Lieverd, goed te horen dat de reis goed verlopen is en de eerste dagen al leuk waren! Wat heerlijk om niets te hoeven en lekker te kunnen genieten! Doe dat ook maar flink! Liefs!

  • 21 Maart 2014 - 23:08

    Ger. Van Eldik:

    Hou zelf erg veel van reizen, dus wens ik je daar heel ver weg veel plezier !!!

    Groetjes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Manly

Mijn eerste reis

Backpacken in Australië

Recente Reisverslagen:

08 Juni 2014

Laatste reisverslag:Taipei

22 Mei 2014

Einde oostkust

11 Mei 2014

Oostkust

25 April 2014

Cairns en Darwin

04 April 2014

Roadtrip en Melbourne
Marije

Actief sinds 12 Feb. 2014
Verslag gelezen: 362
Totaal aantal bezoekers 6810

Voorgaande reizen:

24 Februari 2015 - 02 April 2015

Backpacken in Thailand

18 Maart 2014 - 12 Juni 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: