Einde groepsreis - Reisverslag uit Manly, Australië van Marije Noorloos - WaarBenJij.nu Einde groepsreis - Reisverslag uit Manly, Australië van Marije Noorloos - WaarBenJij.nu

Einde groepsreis

Blijf op de hoogte en volg Marije

25 Maart 2014 | Australië, Manly

Hi mate, het is waarschijnlijk mijn voorlopig laatste dag met wifi dus even een update vanuit Manly. We zijn zaterdag naar de blue mountains en wildlife geweest, de eerste foto's van en met kangoeroes en koalas zijn een feit ;) Wat is blue mountains ontzettend mooi, kan alleen helaas geen foto's online zetten. 's Avonds gezellig met zijn allen op stap geweest. Zondag hebben we echt onwijs mooie uitzichtpunten van Manly bezocht en onze wandeling eindigde op het strand. Maandag was onze laatste officiële dag met de groep en zijn we gaan surfen. Twee uur rijden maar wat een super leuke dag, ondanks de voortdurende regen, is het geweest! In het begin was het zouthappen maar toen ik eenmaal het gevoel te pakken had stond ik bijna elke keer. Gaaff! In mijn vorige verslag had ik het over mijn voornemen om te gaan sporten, nou dat is wel gelukt de afgelopen dagen! Heb nog spierpijn... Anyway, iedereen had nog minimaal 1 nacht bijgeboekt in het hostel en vandaag is de eerste van de groep vertrokken. Samen met Natasja en Yoni ben ik vandaag naar Sydney geweest en hebben daar lekker een dagje rondgelopen en wat gegeten. Morgen ga ik samen met drie anderen een auto huren voor 10 dagen en richting Melbourne, Great Ocean Road en Tasmania. We eindigen weer in Sydney en dan wil ik richting Byron Bay en Brisbane om te gaan Wwoofen (werken op een boerderij tegen kost en inwoning). Gaan nu nog even een drankje drinken op het strand en dan morgen vroeg de wekker om mijn backpack in te gaan pakken. Helaas morgen ook afscheid nemen van mijn dekseltje Natasja. Gonna miss you girl!
Genoeg plannen in ieder geval, ik hou jullie op de hoogte!

Cheers mate!